Fields marked with * are required.
Your E-mail address won't be published.
It's possible that your entry will only be visible in the guestbook after we reviewed it.
We reserve the right to edit, delete, or not publish entries.
7 entries.
olav olav wrote on November 30, 2014 at 7:53 pm:
De keuze van onze muziekinstallatie in onze familie woonruimte hebben we toevertrouwd aan Tom. Hij heeft dit perfekt weten in te vullen om ons van muziek ten volle te laten genieten (en veel meer dan vroeger), en dit niet door de duurst mogelijk installatie te verkopen maar een gepaste installatie samen te stellen (boxen en subwoofer Cabasse,audiolab installatie in combinatie initieel met een Mac mini later met een NAS, en dit alles leuk aangestuurd via de IPAD). Een perfekte samenstelling voor de woonruimte en goed en vakkundig geplaatst. We sparen ondertussen verder om de audio / video ruimte te installeren met de vakkundige hulp van Tom. Wat Luxury Music verschillend maakt van andere, Tom heeft een zeer grote technische kennis en is gepassioneerd door een natuurlijke volle klank (heb ik niet bij andere traditionele hifi aanbieders gevonden)en wil je laten genieten van muziek door je een stapje verder te duwen dan je zelf beseft. Mijn CD's klonken nooit zo goed en aktief muziek beluisteren is terug een genoegen.
Tom Van Gerven Tom Van Gerven wrote on October 27, 2014 at 7:55 pm:
Aankoop van 2 Cabasse io2 luidsprekers, Santorin 25 subwoofer, Quad versterker, NAS systeem en Bluesound Node. Excellente uitleg, service vooraf en na aankoop. Muziek komt nu volledig tot haar recht. Tom van Luxury Music kiest voor een persoonlijke aanpak, waardoor hij echt met een pakket op maat komt, ook voor de mindere muziek-kenners. Absolute aanrader.
Jan D'Haeyer Jan D'Haeyer wrote on October 23, 2014 at 8:04 pm:
De Bluesound Node beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen: echt een goeie oplossing voor onze bestaande installatie! Bedankt ook voor de goeie service en leuke ideetjes voor onze nieuw project.